
SMAR UNIWERSALNY DO WYS. NACISKOW
Półsyntetyczny smar olejowy z kompleksem litowym w systemie wkładów Lube-Shuttle®
Szeroka gama zastosowań
Jeden smar do większości punktów smarowania, co ułatwia przechowywanie i niezawodne stosowanie
Bardzo duża odporność na ciśnienie
Dobra ochrona przed korozją
Hydrofobowy
Nie zawiera silikonu, kwasów i żywic
System wkładów Lube-Shuttle®
- Proste, bezpieczne i czyste nakładanie przy pomocy pistoletu do aplikacji Lube-Shuttle®
- Możliwość ponownego napełniania obniża koszty
- Identyfikator typu smaru oraz wskaźnik poziomu napełnienia
Uwaga
Do użytku wyłącznie z ręczną smarownicą tłokową Würth Lube-Shuttle®.
Nie jest przeznaczony do punktów smarowania z użyciem smarów zawierających stałe składniki smarne, np. połączeń drążków kierowniczych poprzecznych. Do takich zastosowań zalecamy używanie smaru uniwersalnego II, nr art. 08938711.
Należy przestrzegać zaleceń podanych w instrukcji obsługi podzespołu lub pojazdu komercyjnego dostarczonej przez producenta! Dodatkowe informacje można znaleźć w karcie danych technicznych. Przechowywać w pozycji pionowej w suchym i chłodnym miejscu!
Powyższe instrukcje dotyczące stosowania są zaleceniami opartymi na przeprowadzonych testach oraz naszym doświadczeniu. Przed użyciem produktu należy wykonać własne testy. Ze względu na dużą różnorodność zastosowań oraz sposobów przechowywania i warunków pracy nie możemy przyjąć odpowiedzialności za wyniki pracy w konkretnym zastosowaniu. Nasz dział obsługi klienta bezpłatnie udostępnia informacje techniczne lub porady, jednak te usługi są świadczone z wyłączeniem odpowiedzialności, chyba że informacje w ramach tych usług zostały udzielone na podstawie zawartej umowy lub konsultant działa w określonym celu. Gwarantujemy stałą jakość naszych produktów. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian technicznych i modernizacji naszych produktów.
Obszar zastosowania
Produkt przeznaczony do smarowania punktów w samochodach komercyjnych narażonych na średnie i duże obciążenia, np. łożysk kół (maźnic), łożysk wału kardana, przekładni głównych, połączeń przyczepy, klap uchylnych, piast, połączeń kardana, półosi, zawieszenia kół, urządzeń do podnoszenia, drążków układu hamulca ręcznego, zawieszenia wywrotek, naczep itp.
Instrukcja
Wyczyścić i usunąć smar z części, które mają zostać nasmarowane. Następnie nałożyć smar tak, aby powstała warstwa o odpowiedniej grubości.
Zawartość: 400 g
Pojemnik: Kartusz smaru przekładniowego
Na bazie mydła: Kompleks litowy
Oznaczenie smaru stałego: KP2N-30
Min./maks. temperatura pracy: -30 do 140 °C
Kolor: Żółty, Brązowy
Klasa NLGI/warunki: 2 / zgodnie z DIN 51818
Lepkość oleju podstawowego, kinematyczna/warunki: 210 mm²/s / W temp. 40°C
Min. punkt kapania/warunki: 260 °C / DIN ISO 2176
Min./maks. czas penetracji/warunki: 265-295 / zgodnie z DIN ISO 2137
Okres ochrony przed korozją/kategoria: Stopień korozji 0
Siła zespolenia VKA: 2800 N
Przechowywanie od daty produkcji: 72 Miesiące
Olej bazowy: Olej mineralny
Zachowanie w obecności wody/warunki: 1-90 / DIN 51807-1
Odpowiednie specyfikacje samochodu: Standard Volvo 1277.2
Film smarujący: Smar stały
Zapach: Charakterystyczny
Gęstość: 1 kg/m³
Gęstość – warunki: 20°C
Lepkość oleju bazowego – warunki: W temp. 40°C
Temperatura kroplenia – warunki: DIN ISO 2176
Temperatura aplikacji min.: -30 °C
Temperatura aplikacji maks.: 140 °C
Krótkotrwała odporność temperaturowa maks.: 180 °C
Penetracja po ugniataniu – warunki: zgodnie z DIN ISO 2137
Klasa NLGI – warunki: zgodnie z DIN 51818
Okres ochrony przed korozją – warunki: DIN 51802
Siła zespolenia VKA – warunki: Spełnia wymagania DIN 51350-4, badanie VKA (Instytut badań silników spalinowych)
Nie zawiera żywicy: Tak
Nie zawiera silikonu: Tak
Nie zawiera kwasu: Tak
Nie zawiera AOX: Tak
Nie zawiera metali ciężkich: Tak
Chlorowy: Nie










